Kai važiuojate automobiliu ir jums pasidaro karšta, jums panorėjus, automobiliu stiklai tuojau pat pasikelia į viršų.Jeigu tik durelės gerai veikia. O kaip jos yra padarytos? Neseniai rodytoje kultinėje amerikiečių laidoje „kaip padaryti daiktai“ galėjome stebėti, kaip iš tiesų yra padarytas šis gaminys – automobilio durelės. Pasirodo, tam, kad jas galėtume padaryti, nereikia nertis iš kailio. Tai yra šiais laikais labai kompiuterizuotas procesas, kuriame savo visą išmonę demonstruoja ir robotai ir daug kitokių įvairių automatinių dalykų.
Dalys
Kiekviena dalis yra gaminama pagal smulkius ir detalius brėžinius. Dabar automobilių pramonėje yra naudojama labai daug 3D technologijų, tad kai kurios dalys jau yra išgaunamos būtent tokiu būdu. Su specialiais trimačiais printeriais. Kai kurioms kitoms dalims reikia ir daug kruopštaus rankų darbo. Iš tiesų, kiekviena stambioji automobilių gamintoja savaip pasirenka, kaip kas bus gaminama.
Konvejeris
Konvejerio pradžioje visada būna didžiuliai ploni plieno lakštai, iš kurių yra iškarpoma ir išlankstoma automobilių durelių forma. Tai nėra rankinis lankstymas kaip kokių skardininkų, kurie lanksto lietvamzdžius ir kaminus. Tai yra tokios skardos ir toks lankstymas, kur konvejeris leidžia sukurti tikrai gerus produktus. Tada į dureles yra taip patkonvejeriu įdedamos tam tikros dalys. Pavyzdžiui, rankenėlės, kaiščiai, kurie laikys kitas dalis. Užraktas. Tos dalys, kurios leidžia vėliau pakelti arba nuleisti automobilio stiklą. Tam tikra prasme, durelės daromos kaip koks sumuštinis – iš vienos pusės plienas, per vidurį detalės, iš kitos pusės salono pamušalai.
Automobilių stiklai
Būtent automobilių stiklai, dedami į dureles, turi praeiti ne vieną testą. Juk niekas nenorėtų, kad automobilis būtų su tam nepritaikytais stiklais. Stiklai privalo atrodyti gerai, jie privalo visą laiką puikiai būti pagaminti. Kiekvienas stiklais, pirmiausiai, turi būti labai lygaus paviršiaus, nes tik tada bus įmanoma pro jį normaliai žiūrėti. Kitas dalykas – būtinai automobilių stiklai turi būti dar ir grūdinti. Kartu priekinis stiklas yra klijuojamas su tam tikra plėvele. Tai yra dalykas, kuris leidžia turėti tikrai saugesnį vairavimo pasirinkimą. Pagalvokite, automobiliui patekus į avariją, stiklai gali būti sudaužomi labai greitai. Tačiau speciali apsauginė plėvelė gali apsaugoti tuos stiklus nuo tokio paties blogiausio varianto. Visgi, reikia galvoti ir taip, kad kiekvienas stiklas būtinai turi būti ir gerai ištestuotas, nes net ir mažiausias brokas gali kainuoti gyvybę.