Šiandieninėje Lietuvoje valstybinės sienos beveik nebeapriboja žmonių judėjimo laisvės. Žmonės gali laisvai keliauti, pažinti kitas kultūras, jaunimas turi visas galimybes įgyti išsilavinimą kitoje šalyje. Didžiųjų užsienio valstybių bendrovės kuriasi Pabaltijo krašte, o tarptautinis verslas plėtojamas didžiuosiuoe šalies miestuose.
Vilnius tampa vis vakarietiškesnis, todėl nekeista, kad vis daugiau Lietuvos jaunimo karjeros kelią pradeda tokiose didžiulėse bendrovėse kaip Barclay arba įvairiuose Skandinavijos bankuose. Nors pasirenkamų studijų programų statistika rodo, kad jau daugybę metų populiariausios tarp besiruošiančių stoti į antrąją studijų pakopą yra socialinio profilio sudijų programos, augantis susidomėjimas tarptautinio verslo studijomis rodo, kad šiuolaikinis jaunimas adekvačiai vertina besikeičiančią ekonomiką. Įgyjusieji bakalauro laipsnį vadybos ar ekonomikos srityje ir pasirinkę tarptautinio verslo magistro studijas, paprastai siekia suvokti, ko reikia, norint užimti vadovaujamąsias pareigas bet kokioje tarptautinėje, inovatyvioje, daugiakultūrinėje organizacijoje, gilinasi į tai, kaip sprendžiamos tarptautinio verslo problemos. Studijuojančiųjų domėjimosi lauko centre – periodiniai tarptautinės rinkos pokyčiai ir tarptautinės rinkodaros tendencijos. Tokios studijų programos dažniausiai vykdomos anglų kalba, todėl studentai automatiškai įgyja gerus komunikacijos užsienio kalba įgūdžius. Būtent todėl motyvuotas jaunimas vis palankiau vertina tokią studijų kryptį.
Dar vienas labai svarbus argumentas, kodėl tarptautinis verslas – labai patrauklus studijų objektas, yra galimybė studijų metu praktiką atlikti užsienyje, pačiose galingiausiose bendrovėse. Vienos sostinės kolegijos, besimokantiems siūlomos tarptautinio verslo studijas, studentas Kristijonas džiaugiasi, turėjęs galimybę profesionaliai pasitobulinti vienoje Estų bendrovėje- milžinėje, dirbančioje su tabako gaminiais. Jaunuolis džiaugiasi, kad vasaros nepraleido dirbdamas nekvalifikuotą darbą Lietuvos pajūryje, o padarė didžiulę investiciją į savo ateities karjerą. Kristijonas, priešingai nei daugelis praktikantų, nebuvo pastatytas prie nuobodaus darbo – tokio, kaip duomenų suvedinėjimas į sistemą ar kavos virimas vadovams. 22 metų jaunuolis turėjo galimybę sudalyvauti rimtuose verslo susitikimuose, susipažinti su išlaidų planavimu, eksporto strategijomis, pareigų paskirstymu. Labiausiai Kristijoną žavėjo tai, kad per trijų savaičių trukmės viešnagę Estijoje, jis įgavo tiek praktinės vertės žinių, kiek nebuvo įgijęs visų bakalauro ir magistro studijų metu. Jis pastebi, kad Lietuvos aukštųjų mokyklų studijų programos paremtos daugiausiai teorija, todėl paruošti jaunieji specialistai neturi pakankai kompetencijos sėkmingai startuoti tarptautiniame versle. Jiems trūksta elementaraus suvokimo, koks sudėtingas ir daugiafunkcinis procesas yra bendrovės valdymas.
Minėtos studijų programos pagrindą sudaro ne tik pagrindiniai dalykai – vadyba, rinkodara, komunikacija, ekonomika, bet ir logistika, verslo socialinė aplinka, kas yra ypač svarbu šiandien, kai bet koks verslas neatskiriamas nuo socialinės medijos. Anot Kristijono, tarptautinis verslas – vienas geriausių jo gyvenimo pasirinkimų ir dėl aukštosios mokyklos suteiktos galimybės nemokamai išmokti užsienio kalbų bei ugdyti save, kaip lyderiaujančią asmenybę.